♥HELLO DEAR! WELCOME TO CIK IELA STORY ZONE!♥ ♥DONT FORGET TO FOLLOW ME! DROP YOUR COMMENT! AND CLICK LIKE BUTTON! :)♥

web counter

cOntest : SAYA BANGGA ADA IBU!



sila lihat title dan gambar di atas?
menarik bukan? :)



SAYA BANGGA ADA IBU!
yer... smue Org bangga ada ibu!
begitu juga ngn saya!

kenapa saya bangga ada ibu?!
kerana....

ibu saya yg dipanggil 'emak' memg laa ter'sgt best!
act, saya dengan emak saya.. mmg sgt rapat.. and emak saya spOrting abes..:)
dri kecik lg.. ini bukan bermakne saya xrapat ngn arwah ayah saya..
al-maklum laa..
gegurl dgn gegurl kn lebey mudah tOx sherashi bershame!
xgitu? hee~~ :)
tp.. ini xbermakne saya bOle wat ape je sesuke aty Oke?
pape yg berlaku.. dri zaman saya skOlah.. smpai saya da abex skOla..
smue nyaa saya sharing ngn emak saya..
suka.. duka.. smue nyaa same2x laa.. :)
kalau dapat gOsipping! wah! meriah taw? wlOupOn hnye kami berdua!
sejak arwah abah pergi tglkn kami..
kami lg laa jd semakin n sangat rapat..
kerana hanya tinggal saya dan emak saya sj skrg ni..
tnpa emak.. siapalah saya di dunia ini..
walOupOn abah lebey awl dijempOt illahi..
saya bersyukur krn msih punya emak!
sayang emak ketat2x! :)

anda2x sekalian nk jOin?
click SINI Oke? --> saya bangga ada ibu!




♥ THANKS LOVELY READERS ! ♥

2 comments:

  1. ehem2.
    tq sbb join tapi mana gambar KSP ngan mama KSP???
    xckop syarat ni.
    :)

    ReplyDelete
  2. KSP.. opps soryy! hehe.. :) p sy da upload da.. ;)

    ReplyDelete

Copyright@segala story-mowry diatas adalah hak milik Cik IelaDalila