♥HELLO DEAR! WELCOME TO CIK IELA STORY ZONE!♥ ♥DONT FORGET TO FOLLOW ME! DROP YOUR COMMENT! AND CLICK LIKE BUTTON! :)♥

web counter

CONTEST BERGAMBAR: SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA

hee~~ bertemu kembali.. ;)
giler kentang laaa...
dalam mase bbrapa jam sahaja!
sy berjaya men'JOIN kan diri utk 2 CONTEST!
hehe.. sgt hebat kan? ;)

taraaa,,,, ;)


Oke2x! malas laa nak ckp byk!
hehe..
kOwunx2x sekalian nak jOin gk x??
senang jep...

gy kat BLOG INI---> clicx SINI

mengikut syarat2x serta terma2x nye...
sy kene lengkapkan

1 SLOGAN!

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA....

tp..sebelum 2..
let's tgOx2x pix2x ini!
jeng..jeng..jeng... ;)




SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA..
mereka laa.. teman dan sahabat
saya dikala susah dan senang..
sharing is caring right? ;)
diwaktu saya menanges kerana kesedihan..
mereke ada utk meredekan linangan airmata ini..
diwaktu saya dilanda kesusahan..
mereke datang mghulurkan bantuan..
dikala saya bergelax ketawa...
mereke juga adalah penyerinya...
yg paling penting..
persahabatan kami jujur, tulus dan ikhlas!

yOrk jOin diz cOntest!?!
tagging mereke;





♥ THANKS LOVELY READERS ! ♥

2 comments:

Copyright@segala story-mowry diatas adalah hak milik Cik IelaDalila